Zo, 3 blaadjes CF decal verder en na één vernislaag zijn we klaar voor de volgende update.
Hier zitten dus 3 (DRIE!) blaadjes CF decal in ... en ook nog een half blaadje CF-Kevlar decal. Dan denkt ne mens ... 'Nooit meer', maar voor het volgende project, dat al volledig in mijn hoofd zit, is het weer van datte!
Na alle CF decals werd het interieur afgeplakt en de rest van de auto gevernist. Een goede laag Dupont clear sealt de decals en zorgt ervoor dat ze niet meer beschadigd kunnen worden.
Na een weekje drogen heeft het geheel dan een wash gekregen. Per slot van rekening moet dit een test versie worden die veel kilometers achter de kiezen heeft, dus hier en daar een olielekje kan gene kwaad. De eerste ruwe simulatie is gebeurd, maar deze moet nog verfijnd worden.
Daarna de zetel gemonteerd. Het interieur zal nu wel wat sneller gaan omdat al veel componenten klaar zijn. Zetel, centrale console en pedalen zijn gemonteerd en de bekabeling van de remkrachtverdeler is gelegd.
Daarna een snelle montage van de remmen. Die waren op voorhand ook al uitgewerkt en hebben een grondige detaillering ondergaan. De centrale wielmoeren zijn opschroefbaar en de meenemerpinnen op de centrale assen zijn gemonteerd.
De rolkooi is vlug gemonteerd om het dashbord te verlijmen. Er zijn 2 stangen tussen de rolkooi en de stuurkolom om de hoogte te regelen, en deze kunnen pas gemaakt worden nadat het dashbord op de rolkooi gezet is, vandaar ...
De rolkooi is ondertussen alweer verwijderd omdat nu de dozen voor extra gewicht en balast aan de rechter zijde gemonteerd moeten worden. Ook de electrische bedrading is aan de beurt. De rollekes visdraad mogen dus weer van onder het stof gehaald worden

.