Even enkele foto's vlak onder elkaar zetten om de juiste breedte in te schatten.
Ik kan natuurlijk verkeerd zijn, en misschien moet mijn bril ook wat sterker

, maar ik heb de indruk dat de verbreding op de echte 308, niet zo fors zijn. Iets minder breed zelfs en iets minder dik. Nu komt het aanhechtingspunt van de verbreding vanboven op bijna gelijke hoogte als de luchtinlaat aan de zijkant, terwijl ik toch de indruk heb dat op de echte 308, de verbreding lager uitkomt.
Het kan misschien aan de foto's enz. liggen, maar ik zou toch enkele referentiepunten op de auto verifiëren vooraleer aan de andere kant te beginnen. Ik moet er wel bijzeggen dat ik zo'n verbredingen nog nooit gedaan heb, maar moest ik het doen, zou ik toch ook voor Gulfie's suggestie opteren. Het voordeel hiermee, is dat je fijner kan opbouwen en toch nog stevigheid kan behouden. Nu zal je wellicht wat dikker moeten werken om een goeie stevigheid te hebben - maar hier kan ik mij vergissen.