Quote:
Originally Posted by Sennake
Ik wens je in elk geval eens wat meer geluk toe maat. En als je echt eens een modelleke OOB wil bouwen zonder ghostline problemen, neem dan eens een simpel Tamiyake; daar is de plastic in elk geval van een betere kwaliteit, of laat ons zeggen van een andere samenstelling...
|
Ik ben nog altijd OOB aan't bouwen he, want er zit een glazen schuifdakje bij. Het is ook deels mijn eigen fout, want in het begin dacht ik nog, misschien moet ik het er wel uithalen. Gegokt en verloren heet dat dan.
Maar Fujimi's plastic is inderdaad van een andere kwalitieit, zoals Loeten zegt, zelfs dunner. Het verschil moet ergens inzitten he. Ofwel breng je als fabrikant veel kits uit en bespaar in de grondstoffen en ofwel breng je er minder uit en kan je wat meer spenderen aan grondstoffen, zoiets misschien.
Dat gezegd zijnde, deze Civic en de Prelude zijn de enige 2 Fujimi's die momenteel in mijn Honda straatwagen collectie zitten, dus als ik hier doorheen ben, zal het wat makkelijker moeten gaan. Na deze Fujimi's, nog enkele Tamiya's, opnieuw Civic en Prelude en S800, en een hele batch Hasegawa's - de meeste van de Hasegawa's staan echter nog op ebay en niet bij mij...

. De Accord is dan weer een Aoshima met nog een "Grip" Civic op komst - yes, ik heb hem binnengehaald!
De enige Fujimi's die ik dan nog zou willen bouwen is een Prelude 3rd generation en misschien nog een CRX'je of 2. Dus "OOB-anders-dan-Fujimi" zal zeker geen probleem mogen zijn eens ik hier door uit gesparteld geraak.