Thread: Tv Tunerkaart
View Single Post
Old 28-04-2002, 22:35
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Pinnacle suckt idd big time, ik heb lange tijd een kaart daarvan gehad, en dan één van de duurdere modellen, en ineens liet deze het afweten (na 3 maanden al) dus ik laat die via mijn dealer binnendoen naar Pinnacle. Drie maanden later was mijn tv-kaart nog steeds niet terug en 2 weken daarna en x aantal telefoons en mails naar pinnacle wist ik nog steeds niks van mijn kaart. Ik heb mijn ADVOCAAT moeten laten bellen en schrijven naar hen en pas daarna heb ik iets van hun gehoord (idd gehoord)!
Dus 6 maanden na het binnensturen hebben ze me dan gewoon de kaart terugbetaald.
Prachtige service dus! En trouwens Hauppage is op het gebied van beeldkwaliteit stukken beter!

Greetz

Barry

PS: voor een deskundige uitleg en goede prijzen, moet je eens langsgaan of mailen naar de vader van Oneliner (via Oneliner), die kan aan alles geraken en zijn prijzen zijn zeer schappelijk (mijn pc komt vandaar en ik ben heeeel tevreden over de service)
Zijn site is wel nog onder constructie maar je kan toch eens gaan zien op: www.brechtpc.be
Reply With Quote