Ik had weer eens behoefte aan ontspanning, ff ontstressen met Racexpress
Het seizoen zit er weer op, coureurs gaan weer her en der testen met de meest fantastische tijden. Het schijnen talenten te zijn waabij ene Senna of Hamilton maar bleekjes bij afsteken.
Quote:
Nick de Bruijn test bij JD Motorsport: “Anderhalve seconde onder poletijd”
“De test verliep super”, vatte Nick de Bruijn kort samen in gesprek met RaceXpress.com. “Ik heb al eerder bij hen getest en de samenwerking verliep als vanouds. De rondetijden waren boven verwachting snel. Ik reed anderhalve seconde harder dan de poletijd van deze zomer. Kortom een heel voorspoedige test en ik hoop tijdens de officiële Formula Master-tests eind november in Valencia weer van de partij te zijn.”
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=9009
|
Ik geloof graag dat die de Bruijn daadwerkelijk die tijd heeft gereden. Dat ga ik niet in twijfel in trekken.............echter in welke configuratie reed die wagen? Laten we het voorzichtig stellen, was die wagen wel legaal? Kijk bij zo'n test is er geen TC aanwezig
Heel simpel, 1.5 seconden sneller dan de pole in een single formula / single engine klasse? Dan moet er simpelweg iets niet kloppen! Kan gewoonweg niet.....en als het wel klopt dat was het nivo van de coureurs in deze klasse in 2007 extreem laag te noemen.
Dit soort berichten hebben een nieuwswaarde van 0,0! Hebben ze dan wel nut? Ja, ik kan morgen weer stressvrij beginnen
Overigens adviseer ik wel iedereen om te solliciteren bij Racexpress! Dan heb je zo een media-accredidatie te pakken. Tijdens de laatste FIA GT wedstrijd in Zolder was het toezicht op de perslui strenger dan normaal. Op zich niet verkeerd, er loopt al genoeg gajes voor de draad. Wel cru om te zien dat bepaalde vaste waarden geen perskaart kregen van SRO, mannen die al langer lopen voor de draad van een circuit lopen dan de leeftijd van bepaalde medewerkers van Racexpress.
Racexpress ziet men dan als nationale media? Kan de laatste die de zaal verlaat het licht uit doen?