View Single Post
Old 30-10-2007, 23:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Mijn vingers jeuken, ik moet toegeven aan deze krachten

De volgende:
Quote:
Schumacher test Ferrari F2007

De Duitser heeft niet meer dan een vijftal ronden afgelegd, en er zijn geen rondetijden genoteerd. Een woordvoerder van het Italiaanse team vertelde dat het ging om een demonstratie voor de directieraad van Fiat, die gisteren een meeting hadden in Maranello

http://www.racexpress.nl:80/index.ph...tikel&nid=8963
Hmmmmm, dat is een scoop! Schumacher die een F1 test en dat welgeteld 5 ronden lang zonder tijdwaarneming! Ik wacht op de volgende quote:

Quote:
Door de test van Schumacher hebben we kostbare data verzameld die het team in staat zal stellen om op een eerlijke manier de titel in 2008 te veroveren. Dit jaar hebben we met de FIA handje-klap gespeeld en McLaren het mes op de keel gedrukt. We hebben niet elk jaar een Stepney konijn in onze hoge hoed zitten. We willen Schumacher dan ook bedanken voor deze waardevolle bijdrage aan de ontwikkeling van onze 2008-bolide
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.