View Single Post
Old 05-11-2007, 20:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Champcar terug naar Circuit Zolder in 2008!

Mooie nieuws:

Quote:
Champ - Belgian Champ Car Grand Prix in juni 2008

Van Buuren, die verantwoordelijk was voor de promotie van de eerste editie eind augustus, is niet meer bij het project betrokken..................De promotie zou nu in handen komen van RACB en Circuit Zolder.

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3414
Vervelend en eigenwijs als ik ben (niet per definitie twee slechte eigenschappen ) heb ik dan weer enkele stekelige vragen

Gaat Circuit Zolder toch weer de promotor spelen? Kan me een persbabbel van Rogerke herinneren dat CZ terug moest naar de core-business. Baantje verhuren, niets meer en niets meer minder. Is de nieuwe koers alweer gewijzigd? Heeft men de gouden bergen van Assen gezien? Het staat in ieder geval haaks op eerdere beweringen van Roger / CZ. Gaarne een verklaring

Verdulleme, de RACB die meewerkt? Hebben die het licht gezien? Maak dat mee..........kan me nog zo'n clubje herinneren uit begin 2007 die toch wel heel erg rammelde met de voeten van bepaalde personen rondom de organisatie van de eerste Champcar GP.

Ach als partime-azijnpisser moet ik toch af en toe een kritische vraag stellen. RACB en CZ zijn hebben de ervaring op bepaalde vlakken, als fan mag je dus een vlekkeloze organisatie verwachten. Sterker nog, dat kunnen we simpelweg eisen! Ze zorgen er maar voor dat alles werkt naar behoren. Eerlijke ticketverkoop met vermelding van de correcte prijzen. Zilver zit op zilver, brons op brons.........noem maar op. Ze hebben het drama van Buuren van dichtbij gezien en de back-up daarvan staat op dit forum Heren, maak er wat moois van in 2008.........anders is het bijltjes-dag op 9 juni!

Het enige wat ze niet in de hand hebben is de kwaliteit/kwantiteit van Champcar 2008. Voer voor een andere discussie
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote