View Single Post
  #4  
Old 14-11-2007, 13:52
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Ondertussen heb ik de motor gebouwd en geweatherd, en in het chassis gemonteerd. Je kan ook duidelijk de dunnere kabels bemerken die ik gebruikt heb, zowel voor de normale bedieningskabels als voor de brandstofleidingen (die ik clear yellow geschilderd heb om de benzine na te bootsen die erdoor loopt).









Vervolgens heb ik ook een heleboel andere onderdelen in kleur gezet zoals de velgen (goud), de uitlaten (Alclad chroom), de voorvork en achtervork onderdelen, de remschijven, enz... De remschijven heb ik trouwens helemaal manueel uitgeboord, en dat was een heel werk! Elke schijf telt namelijk 135 gaatjes en er zijn er 3, dus in totaal 405 gaatjes uit te boren. Dat heeft me een complete avond van 4 uur gekost...

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1980_ducati_900_11.jpg
Views:	1111
Size:	580.4 KB
ID:	8023   Click image for larger version

Name:	1980_ducati_900_12.jpg
Views:	1154
Size:	594.8 KB
ID:	8024   Click image for larger version

Name:	1980_ducati_900_13.jpg
Views:	1098
Size:	491.3 KB
ID:	8025   Click image for larger version

Name:	1980_ducati_900_14.jpg
Views:	1105
Size:	541.4 KB
ID:	8026   Click image for larger version

Name:	1980_ducati_900_15.jpg
Views:	1095
Size:	461.6 KB
ID:	8027  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote