View Single Post
Old 15-11-2007, 13:51
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Dankzij madam doktoor is er hier een doordeweekse update. Ik ga proberen om tijdens mijn 3 dagen ziekteverlof deze af te krijgen zodat hij meekan naar Nieuwegein.
Gisterenavond dan maar begonnen met het spuiten van de kleine spiegeltjes, eerst in primer, daarna 2 laagjes zijdeglans-zwart. Deze ga ik wel pas monteren als het model in elkaar staat.

De glaasjes van voor- en achterlichten zijn ook al van hun kleurtje voorzien en worden straks gemonteerd, evenals het glaswerk dat zijn zwarte omlijning ook al heeft gekregen.

Het brandblusapparaat is afgewerkt en gemonteerd. Misschien dat ik hier nog een paar leidingen aan vast maak om het een beetje aan te kleden. Spanbandjes heb ik afgewerkt met BMF.

Ook het motorblokje is afgewerkt evenals de 2 koelertjes aan de zijkant. Straks het geheel eens lichtjes dry-brushen.

Verder zijn de achterste veerpoten al gemonteerd en heb ik nog wat schilderwerk voor de boeg. De achterste ophangingssysteem is ook al van zijn kleurtje voorzien. Foto's volgen als de achterwielophanging is gemonteerd.

Nu vlug iets gaan eten zodat ik terug aan de bouwtafel kan gaan zitten.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Nissan Primera  Old Spice 134.JPG
Views:	730
Size:	95.7 KB
ID:	8034   Click image for larger version

Name:	Nissan Primera  Old Spice 135.JPG
Views:	735
Size:	96.0 KB
ID:	8035   Click image for larger version

Name:	Nissan Primera  Old Spice 136.JPG
Views:	744
Size:	96.0 KB
ID:	8036   Click image for larger version

Name:	Nissan Primera  Old Spice 137.JPG
Views:	723
Size:	95.3 KB
ID:	8037  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote