Quote:
Originally Posted by Mario
Tip indien je van Ducati's houdt ('t is toch niet je eerste hé) : probeer de zwart-gouden SS van Tamiya op de kop te tikken.
|
Het zou best wel eens kunnen dat ik van mijn Ducati's een collectie ga bouwen, en dan zal die zwarte SS zeker niet ontbreken...
Ondertussen heb ik de decals op de bodyparts gezet. Ze zien er nogal mat uit, wat niet zo erg is aangezien ik sowieso de ganse boel in de vernis ga zetten. Maar de witte streep tussen het rode en groene vlak vertoonde ook nogal veel plooitjes wat ertoe leidde dat ik de lijn lichtjes moest opschuren, waardoor er stukjes van de witte lijn onder het schuurpapier verdwenen. Daarom heb ik 2 reepjes wit decalvel gesneden van een blanco decalblad om ze erover te zetten, wat niet eens zo'n slecht idee was gezien het feit dat de overgang tussen rood en groen eigenlijk ook nog doorscheen onder de originele decal...
Ik heb alvast eens een dryfit gedaan van het windscherm op de racekuip en dat ziet er toch wel leuk uit vind ik...
Morgen wordt de vernis gespoten, waarna alles een week moet drogen. Om dit model dus nog op tijd af te krijgen voor Nieuwegein zal ik een beetje geluk moeten hebben. maar als het niet zou lukken is het geen ramp omdat in de categorie "motoren" sowieso de Honda CB750 Four al meegaat.
Hier zijn de foto's.