View Single Post
Old 16-11-2007, 15:13
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Hier zijn we weeral met de volgende update. Even terug naar gisteren, het begon al met het plaatsen van de ruiten, koplampglazen en achterlichtglaasje.
Omdat tijdens het plaatsen van de ruiten het geheel iets was verschoven, was er wat lijm op de ruiten gekomen. Omdat deze met 2-componentenlijm was geplakt, kwam er warm water en zeep aan te pas. Na wat poetswerk is alles toch mooi in orde gekomen, wel moest ik hier en daar de raamomlijsting wat bijwerken. Ook de sleepogen werden van een kleurtje voorzien.

Ondertussen was ik verder gegaan met de binnenkant van de wagen. Omdat ik nog steeds geen referentiefoto's heb, heb ik dan toch 2 leidingen gelegd vanaf de brandblusser.

Daarna heb ik dan de kuipzetel op zijn plaats gezet en de onderste gordels met wat PE vast gezet.
Daarna een dry-fit gedaan met de rolkooi en dat zag er goed uit. Nu eens kijken hoe ik de gordels aan de rolkooi moet vastmaken, want er loopt een buis van de rolkooi vlak achter de zetel door en er is weinig plaats. De gordels moesten dan ook nog eens op lengte gemaakt worden om zo een toer rond de buis te draaien en langs de gaten bovenaan in de zetel naar voor te laten komen. Enfin, de volhouder wint en na heel wat gevloek, gezucht en gepruts is het me dan uiteindelijk toch gelukt om de gordels op een deftige manier op zijn plaats te krijgen. Daarna de rolkooi terug dry-fitten en proberen de gordels langs achterdoor in de zetels te krijgen. Toen dat eindelijk was gelukt, bleek dat tijdens mijn gepruts ik de rolkooi maar beter liet staan, heb ik ze dan ook maar vast gelijmd. Niet alle onderdelen zitten er al in, maar zijn zonder problemen nog te plaatsen.
Daarna heb ik de gordels bovenaan wat vastgelijmd en vielen ze mooi naar beneden. kijk zelf maar eens.

Dan kwam ik tot de conclusie dat het al zeer laat was (zo'n 01u30) en besloot ik de raad van de dokter maar te gaan opvolgen, nml veel rusten.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Nissan Primera  Old Spice 138.JPG
Views:	703
Size:	94.8 KB
ID:	8067   Click image for larger version

Name:	Nissan Primera  Old Spice 139.JPG
Views:	688
Size:	94.4 KB
ID:	8068   Click image for larger version

Name:	Nissan Primera  Old Spice 140.JPG
Views:	691
Size:	94.8 KB
ID:	8069   Click image for larger version

Name:	Nissan Primera  Old Spice 141.JPG
Views:	691
Size:	95.6 KB
ID:	8070  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote