View Single Post
Old 19-11-2007, 00:13
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Taking a break...

Ik kan dus nu al wel stellen, in de laatste 6 weken van het jaar zie ik mij geen model meer klaar krijgen, dat 2007 het grootste rampjaar op gebied van actieve modelbouw is geworden voor mij. Wat veelbelovend begon in de eerste helft van het jaar met een 307 in Condroz 2006 uitvoering die langzaam maar zeker vorderde en waar enkele leuke primeurs inzaten, is alles wat in de 2de helft van het jaar gebeurde op een mislukking uitgedraaid.

De "goddelijke" Gunze Sangyo vernis hielp de 307 naar de remolie en vanaf daar is het enkel bergaf gegaan met 2 Fujimi's in de vuilbak en de 307 die nog steeds niet volledig gestript is. Zowel aan de Prelude als aan de 307 was ik enigszins opnieuw begonnen, maar het mislukken van de Civic heeft me dan toch op de knieƫn gekregen.

Ik heb me dan ook avond bezig gehouden met het oprommelen van mijn atelier. De werktafel onderhanden genomen, de mislukkingen in de vuilbak gezwierd en weer eens goed in mijn stock gerammeld. Ik heb achteraf zelfs moeten vaststellen dat ik hier geen enkele moeite mee had. Een veeg teken aan de wand? Ik weet het niet en tijd brengt raad wordt wel eens gezegd. Dus we zullen wel zien.

In ieder geval betekent dit dat ik het actieve bouwen even ga laten voor wat het is, gewoon omdat de goesting compleet weg is. "Hybernaten" of aan mijn winterslaap beginnen en wanneer ik wakker wordt, zal ik dan zelf wel weer zien.

Dit bericht is geen oproep tot steun of medelevensbetuigingen, gewoon even laten weten dat het vanuit Sint-Truiden even stil gaat worden met updates in het forum "Op de werkbank".

Nog een fijne winterslaap aan alle plekkers die de winter doorwerken.

Last edited by Guido; 19-11-2007 at 00:15.
Reply With Quote