View Single Post
Old 19-11-2007, 09:42
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Zaterdagmorgen heb ik al de bandenmuurtjes teruggeplaatst. Als ik nadien naar het circuit stond te kijken was ik er eigenlijk al tevreden mee, zonder de reclamebanners overal. Het zag er lekker clean, strak en vooral niet té druk uit. Maar ik heb beslist om in de bochten en rond de start/finish wel reclame aan te brengen zoals het in’t echt ook is, en ik ben blij dat ik er aan begonnen ben. De foto’s die ik nadien getrokken heb zijn echt wel veel kleurrijker en realistischer dan voorheen op Petit Spa. Aangezien het vernieuwde circuit vrijdag 23/11 officiëel heropend wordt met een Fisa 2 Litre endurance, moet het allemaal wat vooruit gaan. Er zijn al wat sponsors gevonden, en zoals naar goede ouwe Petit Spa gewoonte is Proximus de hoofdsponsor.

De reclamebanners worden aangevoerd en op de muren aangebracht:

Verder zijn er vangrails aangebracht voor de veiligheid van de piloten als van de toeschouwers:

Zoals gewoonlijk komen de eerste teams een weekje voor de grote wedstrijd aan op het circuit om zich te installeren en te testrijden. De grote teams, zoals de winnaar van de vorige Fisa 2 Litre endurance (én één van de topfavorieten voor de overwining vrijdag), komen met de grote middelen aan:

De kleinere teams moeten het met héél wat minder stellen:

...