Wat later gaan de wagens de baan op om te testen, en om me foto’s te laten maken met de reclamepanelen op de achtergrond. Er zit toch vééél meer kleur in de foto’s dan voor de “make-over”!
Kort over de curbs:
De BMW remt makkelijk de Mégane uit in de remzone voor Les Combes en gaat er met gemak over:
Maar de Renault kan door de slipstream een beetje aanklampen:
Maar uiteindelijk moet hij toch lossen:
Remmen in Stavelot:
De 320 voorbij de banden in de Busstop:
Zelfde moment, andere camera:
In de chicane zit de Renault duidelijk al ver achter:
Omdat ik dacht dat er door de werken hier en daar een klein beetje stroomverlies op de baan zat en ik niets aan het toeval wou overlaten, heb ik gisteren avond tot rond elf uur de heb ik de volledige baan gecontroleerd op mankementjes en uitgemeten. Bleek dat er hier en daar toch een klein beetje spanningsverlies opzat. Uiteindelijk heb ik beslist om bij elke overgang van tape aan elkaar te solderen met een flinterdun laagje soldeertin. Eens ik helemaal rond was, ging de baan als nooit tevoren! Volgens mij gaan de tijden nog iets zakken op Petit Spa! De start/finish brug en enkele bochten moeten nog voorzien worden van reclamepanelen en dan is het circuit volledig klaar voor de heropening!
Feel free to comment hé mensen! Het einde van de bouw nadert, dus ook het voorstel die ik wou lanceren!
G.