View Single Post
Old 26-11-2007, 10:08
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

@ Loeten: Daarover ga je alles lezen eens het afgesproken is met de "opper-plekkers"! Leuk te weten dat er toch al interesse is...

Verder hebben we vrijdagavond op het vernieuwde circuit de heropeningsendurnance gereden. De wagen waarmee het "De Paddock Slotracingteam" eerder dit jaar aantrad, werd terug "geleased" aan een ander team.

In afwachting van de foto's en het verslag van de wedstrijd kunnen jullie al naar enkele filmpjes kijken. Kheb mij alweer bezig gehouden om on-board camera filmpjes te maken nu het circuit "afgewerkt' is. Dit keer zijn de filmpjes uiteraard met de 2 liters. Je ziet hier een onboard camera gemonteerd op de Audi A4 Works, in duel met de 320si Bastos Fina. Filmpje duurt wel effe, je ziet maar of je het uikijkt of niet!

In het tweede filmpje is de onboard cam omgedraaid op de Audi en zo zie je hem ingehaald worden door de BMW...

Omdat ik ook eens wou zien hoeveel de resin piloten effectief zien in de nachtsessies, heb ik een Petit Spa by night gemaakt. De wagen in kwestie is alweer de Audi A4, niet meteen de wagen die het meest verlichting op de baan werpt, maar je hebt een idee hoe het er aan toegaat.

Laatste filmpje is geen onboard camera, maar een track camera tijdens een kwalificatieronde van de Bastos Fina Bmw:

Feel free to comment! Graag zelfs...

G.