View Single Post
Old 08-12-2007, 15:57
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by TvD View Post
Ziet er deftig uit hoor. Kan het zijn dat er een vuiligheidje op de linkervoordeur zit trouwens? Ik meen op foto 1 en 3 op dezelfde plek wat te zien.
Dat zou best kunnen. Mijn objectief heeft eens een reinigingsbeurt nodig, maar dat zal nog even moeten wachten. Heb in photoshop de "zwaarste" spots eruit gehaald, maar wellicht dat ik die die je aangeeft over het hoofd heb gezien.

Quote:
Originally Posted by TvD View Post
Overigens valt me aan de foto's op dat het wit van de achtergrond op de eerste geel is en de tweede rood. De derde is al neutraler. Kan je op je camera de witbalans aanpassen? Maakt voor nog mooiere foto's Ik vind het verder niet storend ofzo, maar het valt wel op.
Op een EOS 20D kan je net zoveel instellen als je zelf wil. Maar dat is hier niet mijn bedoeling én daar ging het nu net om. Ik wil in eerste instantie bouwen en concentreer me daarop. Qualitatieve foto's zijn op dit ogenblik bijkomstig. Ik heb ze rond middernacht getrokken met de stand op binnenverlichting. Daarna draai ik ze dan nog eens door PS, waar ik een "auto levels" toepas. De ene is dan geel, de andere rood, maar aanpassen doe ik dan verder niet.

Een keer het model klaar is, besteed ik wel meer aandacht aan goeie foto's.
Reply With Quote