En hop, het interieur is ook afgeraakt. Ik heb lang zitten twijfelen of ik het geheel al dan niet volledig in het zwart zou doen, maar heb dan toch maar besloten om de kleurindicaties van Revell te volgen. Zwart is maar zwart en een keer dat alles af is, ga je dan niets meer van het interieur kunnen zien. Nu dat er een beetje kleurschakeringen inzitten, zal dat wellicht toch iets meer het geval zijn.
Niet dat dit makkelijker was, integendeel, was wel wat geprul om de overgangen te maken en hier en daar ben ik wat uit de bocht gegaan, penseelschilderen is niet mijn sterkste kant, maar goed. Eens dat ie af is, zal dat hopelijk niet meer zo opvallen.
Eens een dryfitje gedaan van het interieur in de kas en dat lijkt wel ok. Echter, als ik het chassis er nog moet aantoevoegen, weet ik niet hoe ik dat er allemaal zal moeten inkrijgen. Ik heb 2mm plaats over en er gaapt een gat van 4mm tussen interieur en chassis...

Revell kwaliteit...
Of dat ie vrijdag klaar gaat geraken - tiens, tiens, is wel een populaire zin de laatste dagen

- is nog een open vraag. Als er niks tegenslaat wellicht wel, anders wordt het krap.
Nog te doen:
- Chroom onderdelen zitten nog in een sopje. Nog afwassen, zwart spuiten en alcladden.
- banden schuren en monteren
- raamranden zwart inkleuren
- ramen monteren
- spiegels afwerken
- lichten kleuren (achter) en monteren
- geheel gemonteerd krijgen dat het op 4 wielen staat, bedoel ik letterlijk, niet op 3 wielen, met eentje in de lucht, Revel kennende...