Voila, op naar een volgende wagen. Op de modelbrouwerssite had Wheelin deze al omgebouwd tot een getunde versie. Het begon te kriebelen en dus was de keuze "gauw" gemaakt... Deze maal wordt ie zo goed als "out of the box" gebouwd. Allez, das mijn voornemen. Ik heb geen enkele referentiepic van deze wagen gevonden, dus zal dat mijn voornemen alleen maar ten goede komen.
Eerst en vooral kon ik een keuze maken uit twee bouwdozen:
OF
Even de inhouden vergeleken en wat bleek... Die zijn 95 % identiek. Bij de rallyversie zitten er andere velgen en banden, enkele rallygelateerde zaken (spoiler, phares) maar het interieur is dezelfde: de gewone zetels. Nu heb ik al eens gezien dat men in die tijd gewoon de zetels die erin zaten wel eens durfde gebuiken. Maar dat ben ik dus niet zeker. Correct me if 'm wrong !! Indien nodig kan ik rallyzeteltjes gaan kopen...
Nu de keuze gemaakt was (de rallyversie dus,
die ander gaat op ebay !!) moest ik nog uitvissen welke livery het kon worden. ook hier had ik twee keuzes:
Anoniem:
Mikkola:
Hier was ik wel vlug klaar (na een nachtje toch...) met de keuze. Liever een bekend persoon (Mikkola) dan een onbekende leuke livery. Die andere kan ik nog altijd eens maken als ik dat wil, het is immers een nieuw (her?)uitgebrachte kit...
Tot slot een overzichtje van wat er in de doos zit: (Owja, de transparante delen zitten er bij hoor, was alleen vergeten op foto te zetten)
Grtzzzz