View Single Post
Old 27-12-2007, 01:21
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Opel Astra V8 Coupé - Reuter - Tamiya - 1/24

Sommigen onder jullie weten het: mijn modelbouw statistieken zijn niet schitterend. Er liggen 4 wagens op de tafel, enkelen al meer dan twee jaar. De reden is eenvoudig: ik kan niet spuiten en mijn bouwsels lopen dus altijd vast op het moment dat de kas op het chassis moet gezet worden. Redelijk irritant. Normaal gezien is dit dan niet het ideale moment om nog een doos op te maken en zo de tafel nog wat meer te vullen. Dus waarom begin hier dan toch aan? Wel, deze kit, een prijs van de tombola tijdens eindejaarsvergadering, heeft één voordeel: hij heeft een "finished body!"

Een ideale kit voor mij dus. Dank u De Paddock.

Het onderwerp is hier de Astra waar Manuel Reuter in 2001 mee reed in de DTM. Ik ben geen fan van de huidige DTM, begin jaren 90 was het mooier en de pitstops hebben de nieuwe versie grondig verpest, maar gelukkig is het een Opel. Ik ben niks anders gewend dan dat merk want pa rijdt al sinds de seventies met Opels (op één uitzondering na, maar de ster van die auto scheen niet lang ). Als ik de tel goed bijgehouden heb heeft hij er sinds mijn geboorte vijftien gehad. De Astra Coupé is hier nooit de revue gepasseerd, maar wel de kleinere OPC versie (alhoewel het Performance Center van die Opel ook een bouwdoos was en hij nooit gereden heeft ).

De werkzaamheden zijn al begonnen, de eerste foto's volgen dadelijk.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	25_1.JPG
Views:	221
Size:	29.8 KB
ID:	8617