Quote:
Originally Posted by gwyllion
Dit is grappig:
bron: http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...n-op-comeback/
Ik vrees dat VM Motorsport (Jos Verstappen, Jeroen Bleekemolen, Peter van Merksteijn) zwaar het onderspit zal delven t.o.v. Team Essex (John Nielsen, Casper Elgaard) en Horag Racing (Fredy Lienhard, Didier Theys, Jan Lammers).
|
Waarom denk je dat? Wat betreft rijders zie ik daar nog geen directe reden voor, al is Van Merksteijn een vraagteken.
Op het gebied van engineering ligt het er aan of VM Motorsport ervaren mensen in dienst neemt. Budget is volgens mij geen probleem bij Van Merksteijn.
Quote:
Originally Posted by GT2-R
Ik zou Verstappen toch liever niet in mijn team willen hebben (moest ik er een hebben). Er is niet aan hem dat van hem een goede endurancerijder zou maken. Die man wilt zichzelf veel te veel bewijzen en dat gaat vaak ten koste van het materiaal. Toch hoop ik dat Joske mij aangenaam zal verrassen in juni!
|
Inderdaad. Endurance racen is niet alleen snelheid maar ook zorgen dat de wagen heel blijft. Verstappen is toch vooral 110% gas geven.
Maar zoals Jorrit al zegt dit zal endurance racen toch weer (even) in de spotlights brengen. Er staat inmiddels b.v. al een bericht op teletekst pagina 601. Dat krijgen een Jeroen Bleekemolen, Jaap van Lagen of Giedo van de Garde niet voor elkaar.
Ben benieuwd hoe lang deze verbintenis zal duren.