Nadat alle aanpassingen succesvol uitgevoerd waren, ben ik begonnen aan de opbouw van het interieur. De grote en kleine brandblusser werden ingebouwd en voorzien van mishmash boutjes waarin de leidingen vastgemaakt werden. Ook de leiding van de handrem werd op dezelfde manier aangebracht.
Vervolgens werden de kleine handblusser, voetensteun, schakelpook en pedalen ingebouwd waarna ik de plaats waar de piloot en co-piloot hun voeten zetten een beetje vuil gemaakt heb. Ondanks het feit dat die mannen hun raceschoentjes zo proper mogelijk trachten te houden hangt er af en toe toch wel eens wat vuil aan, zeker bij een vettige rally zoals Circuit des Ardennes.
De hoofdjes kregen al een grondlaag huidskleur. Hierop ga ik verder werken met olieverven.
De rolkooi werd al gedeeltelijk samengebouwd, nadat ik alle bramen weggeschuurd had (amai wat een werk). Ze staan al in witte autolak, maar waar de rode pijlen staan moeten de beschermrubbers nog ingekleurd worden. Niet in het klassieke zwart, maar dank zij sponsor Bastos worden ze in het matrood geschilderd. Daarna moeten er ook nog "Bastos" en "Sparco" decals opkomen, die ik nog niet heb. Daar moet ik dus nog iets op verzinnen.
Sta mij toe ook van de gelegenheid gebruik te maken om alle Paddockers een gezond en gelukkig 2008 toe te wensen, met veel modelbouwplezier!