View Single Post
Old 07-01-2008, 01:15
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Da's toch een mooie kleur voor de velgen. Gezien de kas in erg licht blauw gaat zijn, zou ik ze niet in een donkere tint zetten (ik veronderstel dat Burnt-Metal donkerder is). Donkerder is beter geschikt om samen te gaan met oranje enzo.

Vaak is uw eerste gedacht, dus in dit geval het Satin-Zilver, nog altijd de beste.
Ik heb White-Aluminium gebruikt en dat ziet er in werkelijkheid beter uit dan op foto. Satin-Zilver leunt meer naar het mat-chrome toe en Burnt-Metal ziet er zo uit:

Eerst heb ik de velgen eens gepoetst met tamiya-compound en ze voelen nu veel gladder aan. Mijn bedoeling was om de spaken met Burnt-Metal te behandelen, maar die verf is alleen voor airbrush geschikt. Ik heb geprobeerd dit met het penseel aan te brengen, maar dan krijg ik niet de gewenste kleur. Dus heb ik de spaken geverfd met Titanium-gold van Tamiya.
Ik heb reeds 2 velgen gedaan en ik vind dat het er beter uitziet dan de velgen die nog niet zijn gedaan.

En onder de auto ziet het er zo uit:

Voila, over de velgen hoef ik niet meer te piekeren, ik moet er alleen nog 2 afwerken.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Skyline_KPGC-10__89.jpg
Views:	269
Size:	95.1 KB
ID:	8808   Click image for larger version

Name:	Nismo's 350Z  58.JPG
Views:	807
Size:	94.8 KB
ID:	8809   Click image for larger version

Name:	Nismo's 350Z  59.JPG
Views:	778
Size:	95.6 KB
ID:	8810  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote