Naast het topresultaat van
Prospeed Competition deden ook de overige Belgische Teams het niet slecht. De twee Renaults Mégane Trophy van
Delahaye Racing eindigden net buiten de top 10 (12de en 13de). Knap, al zal het wel pijn doen bij Terlinden en Co dat ze de duimen moesten legeen voor de Mégane van Equipe Verschuur.
Speedlover, het team van André Van Hoof, realiseerde een negentiende tijd met een Porsche GT3 Supercup. Met dat type wagen wisten de jongens van
G Force (twee wagens) een 27ste en 30ste plaats te behalen. Iets verderop vinden we de twee wagens van
First Motorsport terug. De 'oude' 996's Supercup waren goed voor de 35ste en de 40ste tijd. Opvallende vaststelling: De wagen #7 realiseerde tijden die meer dan drie seconden sneller waren dan bij de vorige editie, maar moet toch zeven plaatsen inleveren op de startgrid in vergelijking met vorig jaar. Dat bewijst eens te meer dat niet enkel de kwantiteit bij de deelnemers is gestegen, tevens is dat het geval voor de kwaliteit...
Beliën Motorsport was met de 120d goed voor een 46ste plaats. Knap van de BTCS kampioenen (T2).
VDS Racing heeft de oude BMW E34 een opfrissingskuur gegeven en dat resulteerde in een 58ste plaats.
RP DOM Racing loodste de Renault Clio naar een 62ste stek. Het rijtje Belgische deelnemers wordt afgesloten met de Clio van
ADS Racing, op de 77ste startplaats.
Volledige uitslag van de qualifying sessie :
http://www.raceresults.nu/uitslagen/...lification.pdf
(Ik merk net dat één van de rijders van de Porsche #7 on-line is. Misschien kan die hier wat toelichting geven ?)