View Single Post
Old 20-01-2008, 11:28
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

En dan het onderdeel waar het meeste werk in zit: het dashboard. Het moet helemaal herwerkt worden. Het stuur staat immers aan de verkeerde kant:

Dus dit wordt gaatjes boren. Dat lukte behoorlijk maar achteraf zag ik dat het linkergat toch niet zo netjes staat als het rechter... Micrometerwerk noemen ze dat maar dat ga je toch niet meer zien, eenmaal alles gemonteerd is. De gaten werden langsachter afgedekt met plastic sheet. Voor de oorspronkelijke meters gold dezelfde wet: wegstoppen achter plastic sheet. Hierop ga ik wat knopjes aanbrengen zoals op de referentfoto.

Het dash moet ik nog wel effe bijgeschuren maar kan daarna gespoten en afgewerkt worden.

Tussendoor werden de velgen ook al in primer gezet.

Voila, ik hoop vandaag een grote stap te zetten. Zal niet eenvoudg zijn met een feestje vanmiddag voor de boeg en het maken van mijn schoollessen voor deze week. Je ziet en leest het vanavond wel of ik tijd vrij had... In principe zal deze wagen klaar geraken voor Bissegem. Zoniet werk ik hem daar af...

Grtzzzz
Reply With Quote