Enkele kritische tips bij je overigens mooie werk:
Quote:
Originally Posted by Loeten
Ok ok het onderstel moet nog bewerkt worden. Enkele delen horen X-11 te worden en ik ga alles nog wat bewerken met smoke en de weathering setjes.
|
Wat is de bedoeling van het primeren met wit van het chassis dat zwart gespoten moet worden? Nu heb je een soort van "omgekeerde" weathering gedaan: het chassis ziet zwart, behalve in de diepst gelegen delen waar het wit ziet...
Quote:
De achterbank werd uitgesneden. Het gat zal dichtgemaakt worden met sheet.
|
Ok, goed idee. Maar waarom zet je je model eerst in primer vooraleer je begint te snijden en zagen?? Lijkt me nogal zinloos, en verloren werk. De basis van de achterbank, gaat die ook nog weg? Want zo is het natuurlijk ook maar een raar zicht.
Quote:
Dus dit wordt gaatjes boren. Dat lukte behoorlijk maar achteraf zag ik dat het linkergat toch niet zo netjes staat als het rechter... Micrometerwerk noemen ze dat maar dat ga je toch niet meer zien, eenmaal alles gemonteerd is.
|
Weer dezelfde vraag: waarom eerst primer, en dan de snijwerken? Waarmee maak je trouwens die gaten? Het lijkt wel alsof je die maakt door het wegbranden van het plastic... Ik vind de openingen die je gemaakt hebt namelijk nogal "grof". Een rond vijltje dat je door de opening kan steken om ze de randen mooi mee af te werken helpt hier enorm. Misschien een tip voor de volgende keer?
Voor de rest: keep up the great work