View Single Post
  #5  
Old 22-01-2008, 21:19
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Een hemelsgeschenk. Zeker weten. Ik doe al aan modelbouw sinds pakweg 1970, en aan civiele modelbouw sinds pakweg 1975. Meer dan 30 jaar civiele modellen dus, en natuurlijk stijgt het niveau van de modellen doorheen de jaren, maar het is pas sinds De Paddock bestaat dat ik reuzestappen vooruit gezet heb. We leren allemaal bij van elkaar, en het feit dat je een WIP-thread online zet geeft je ook een extra stimulans om de dingen beter te doen omdat er een hoop mensen zitten mee te kijken vind ik. Ik ervaar dat toch zo; soms vind ik een bepaalde oplossing goed genoeg voor mezelf, maar "ze gaan van mij beter verwzchten dan dat" denk ik dan, en door die positieve stimulans vind ik dan ook betere oplossingen.

Is het dan allemaal rozegeur en maneschijn? Toch niet, want soms verknoei je wel eens iets en moet je je geknoei nog online zetten ook. En "the higher the top, the lower the drop" natuurlijk. Maar als andere modelbouwers uit mijn fouten kunnen leren ben ik niet te beroerd om ze te tentoon te spreiden

Maar zoals gezegd vind ik de nadelen helemaal niet opwegen tegen de voordelen. Dus we blijven lekker doordoen, en wees gerust hoor: ik ga fouten blijven maken
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 22-01-2008 at 23:11.
Reply With Quote