View Single Post
Old 23-01-2008, 21:33
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Quote:
Originally Posted by Gulfie View Post
Deju, en ik verheugde me al op een dikke 'billenklets' van de voorzitter!
We zouden als club toch maar van een zeer bedenkelijk allooi zijn, mochten we u ook dààrbij niet kunnen helpen. Zet iemand dat op de kalender voor de volgende meeting?

Quote:
Originally Posted by louis View Post
Als men zich louter op prestaties gaat richten is de lol er vlug af. ...
Ook ga je dan kliekjes krijgen. De "goede" en de "minder goede".
Uiteraard haalt niet iedereen hetzelfde niveau. Dat is ook niet nodig. Hoofdzaak is dat je er een hobby op nahoudt die je toelaat "de baas uit je kop te wassen" (no offence voor de zelfstandigen onder ons ). Maar in mijn ogen is dat het hoofddoel van een hobby: verzet je zinnen eens, doe iets wat je graag doet en waarbij je je -op eigen tempo- kan ontspannen na een dag werken. Ik denk dat we daar allemaal wel mee kunnen akkoord gaan.

Het leuke van een club is dat je door je te "groeperen" beter kan ontwikkelen in je hobby, en een mislukking zonder schaamte in groep kan bespreken en evalueren. Dat maakt dat we op termijn allemaal een beetje beter beginnen bouwen. En dat is toch goed voor iedereen? Ook als je geen ambities hebt om je modellen op wedstrijdniveau te bouwen.
Maar dan moet je er wel van uit gaan dat een ieders ambitie op modelbouwvlak wordt gerespecteerd. Ik denk dat we daar bij De Paddock Modelbouw wel degelijk in slagen.