Quote:
Originally Posted by Guido
Aan de bodemplaat heb je wel nog een heleboel schuurwerk voor de boeg. De cirkeltjes die wat dieper ingezakt zitten, en een gevolg zijn van het gietproces tijdens de fabricage, zou je eigenlijk moeten wegwerken. Zeker de exemplaren achteraan die buiten de kas zitten. Als je de body dichtkleeft en je de motor niet meer kan zien, hoef je je van die binnenste cirkeltjes niets aan te trekken. Maar aangezien je de motor redelijk gedetailleerd aan het schilderen bent, vermoed ik dat dichtlpekken niet de bedoeling is. Dus, die aan de binnenkant zal je ze ook nog mogen wegwerken. Kortom alle "ejector markings" die zichtbaar zullen zijn eens het model klaar is, moeten weg.
Putty en nog meer schuurwerk voor de boeg. Ik weet het, lastig en vooral tijdrovend, maar het resultaat zal wel navenant zijn. 
|
Die ben ik bezig weg aan het werken hoor...
de sink marks zijn al gevuld met putty en het meeste schuurwerk is al achter de boeg. is al opnieuw gespoten met primer en bijgeschuurd.
Dus het was me zeker niet ontgaan Guido'ke
toche bedankt om dit mede te delen