View Single Post
Old 28-01-2008, 19:42
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Nog eens een update. Geen grote stap, wel eentje die heeeeel veeeeeel tijd gekost heeft, maar ik ben super tevreden over het resultaat...

Zondagmiddag even bij Domino binnengewipt. Eerst een half uur aanschuiven op de Mon Noir wegens de drukte met al die vervelende Fransen... Maar eenmaal in de winkel kwam alles goed. Ik werd er deze maal besteld door de dochter des huizes... Mijnen dag was al goed euhm Dan maar deze aangeschaft:

Ook meteen nog een roodje erbijgedaan voor de Ferrari, net als de velgen. Maar das een ander topic...

In de namiddag gaan prielen. Perfect setje (thanks Gulfie) maar niet zo eenvoudig te maken. De stukjes zijn nog kleiner dan van Renaissance. (N)Iets voor Nismo dus Zo ziet het er dan uit...

Het valt me nu op dat door de flash het geweatherde deel zo oplicht. In werkelijkheid is dat niet zo. Dat zul je wel zien op een buitenluchtfoto komende woensdag...

Allez, kga nog even verder doen, nadien volgt de fitness en een partij'tje minivoetbal. Weer weinig tijd dus maar ik denk deze wel af te krijgen tegen het weekend. Zou heel leuk zijn !!
Reply With Quote