View Single Post
Old 28-01-2008, 21:33
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Toch niet. Dat antwoord zou ik alleen maar geven op de vraag "welke F1-piloot heeft het meeste GP's gewonnen?" Op uw vraag zou ik wel degelijk iets anders antwoorden, maar dat is weer een andere discussie.

En deze thread is inderdaad nogal zinloos, omdat iedereen zijn mening geeft, en hiervoor de in zijn ogen relevante argumenten voor aandraagt. Het zou me echter ten zeerste verwonderen indien ook maar iemand hier zou zeggen "inderdaad, je hebt gelijk, ik heb me duidelijk vergist", tenzij dan om deze uitspraak te logenstraffen natuurlijk

Je kan evengoed vragen "welke kleur is de mooiste?"
Inderdaad je hebt gelijk, ik heb me vergist. Behalve dan voor wat betreft het nut van deze thread. Als deze zinloos is, kunnen we misschien maar beter het ganse forum sluiten en een nieuws site beginnen om ons te beperken tot de feiten. In iedere thread zal iedereen per definitie zijn "eigen waarheid" weergeven, want die hoeft niet per sé identiek te zijn aan een ander zijn waarheid. Het gaat in een thread, net zoals in deze overigens, over de perceptie van de dingen. Daarom dat dit ook een discussieforum is, toch? We geven argumenten en tegenargumenten. Je kan vinden dat ik een kieken ben omdat ik Le Mans niet de belangrijkste vind, dat is ook uw goed recht, maar daarom een thread als deze zinloos bestempelen is niet helemaal terecht - allez, denk ik he.

Maar oh ja, je had gelijk, dus Le Mans is de belangrijkste. Anders zouden de merken er inderdaad niet zoveel geld tegenaan smijten om och arme dat ene koerske per jaar te winnen. Prestige, daar gaat het om. Dus Le Mans de belangrijkste, maar ondanks dat, blijf ik het gegeven prestige overroepen vinden, gewoon omdat ik wat moeite heb met het principe van prestige, maar da's nog wat anders.

ps. ook de vraag "welk is de mooiste kleur" is een erg toepasselijke vraag voor een forum, omdat iedereen dan zijn eigen interpretatie kan geven.
Reply With Quote