View Single Post
Old 02-02-2008, 19:50
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Aha! Den Dominique werkt met "onderaannemers"!
En niet alleen voor het schilderen van glaswerk, ook carrosseriewerk besteed hij al uit.

Na de vorige post is zelfs mijne pc plots uitgevallen, maar of dat met deze Honda te maken heeft, laat ik in het midden.Ik zal de kosten van een nieuwe voeding dan maar mee factureren zeker.

Na wat(veel) schuurwerk en een laagje primer heb ik er dan ook al een laag gele verf overheen gespoten.
Zo staat zijne Honda er nu bij;

Het heeft echter niet veel gescheeld, of ik kon er zelfs geen gele verf overheen spuiten. Gisteren had ik een mok met wat water opgewarmd in de microgolfoven om mijn spuitbusje in op te warmen. Ik zet dat spuitbusje erin en draai me om om een vod te nemen om dat busje af te drogen tot ik opeens een plof hoor en de spuitbus en de mok omhoog zie springen. Gevolg alles de grond op en mijn mok in gruzelementen. Toen ik dat spuitbusje opraapte zag het er zo uit:

Blijkbaar heeft dat spuitbusje iets te lang in warm water gestaan. Nog een geluk dat het niet omtploft is, anders hing alles onder de gele verf, zowel ik als de garage.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Jazz 3.JPG
Views:	112
Size:	95.4 KB
ID:	9133   Click image for larger version

Name:	Jazz 4.JPG
Views:	112
Size:	94.1 KB
ID:	9134   Click image for larger version

Name:	varia 18.JPG
Views:	114
Size:	94.2 KB
ID:	9135  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote