Haha, neenee toch geen Goldwing... En over veerponden en GPS'en ga ik mij al helemaal niet uitspreken
Het is gevernist met Gunze Vernis Guido... Waarom? Eigenlijk wil ik de vernis van Zero Paints hebben, maar dat hebben ze hier in België niet. Bij Hiroboy wel, maar dan moet ik Guy altijd lastigvallen voor een bestelling.
Wederom een update.
Ik heb de uitlaathouder in carbon gezet vandaag. Ook heb ik de PE moertjes die erop moesten komen vastgelijmd (die zitten er op deze foto nog niet op, op de volgende wel).
Dan ben ik begonnen met de uiltaat vast te lijmen aan het model. Ik heb de tamiya kruisschroefjes niet gebruikt bij het vastmaken van de uitlaat aan het zadeldeel. Ik heb een andere methode gevonden die veel realistischer is, kijk zelf maar. Ik ga proberen voortaan alles zo vast te maken, maar dan moet ik wel ergens een setje PE boutkopjes vinden...
Ik heb een stukje soldeertin van 0.8mm op maat gesneden. Dit heb ik in de bevestigingsgaatjes gelijmd. Als dit droog was, heb ik de soldeertin geschuurd, zodat hij perfect gelijk kwam met het onderdeel en daan heb ik op de tin PE moertjes gelijmd.
Daarna werden de kabeltjes voor de hittecensors van de uitlaat ook bevestigd.
Dan als laatste nog een totaalbeeld van hoe hij er nu bijstaat. Ook de beschermplaat over de uitlaat is op de soldeertin-wijze vastgemaakt. Hier moeten wel nog de PE moertjes op.
Dit was het voor nu.
Tot de volgende update. Hopelijk kunnen de updates nu zo snel blijven volgen, dan krijg ik hem nog tijdig af voor Jabbeke.
Tom