View Single Post
Old 14-02-2008, 23:33
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Onze inschrijving is verstuurd. Rijkelijk laat, maar nog binnen de termijn, over het hoofd gezien... Ik heb 6 meter tafel aangevraagd met electriciteit.

Voor de mensen die ginder over de middag een warme maaltijd willen nuttigen zijn er de volgende opties:
Za 15/03/08 -> Worst met groentenstoemp
Zo 16/03/80 -> Kipfilet met druivensaus, gekookte aardappelen en boontjes
Het is 8 euro per maaltijd. Bestellen doe je door overschrijving. Meer details morgen tijdens de vergadering

Wedstrijd gedeelte:
Ik geef het overzicht van de diverse categorieën zoals beschreven in de lijst:

Schaal 1/24-25
A1 - DAF
A2 - Andere Euromerken
A3 - MAN
A4 - Mercedes
A5 - Renault
A6 - Scania
A7 - Volvo
B - USA Trucks
C1 - Scratch (zelfbouw)
C2 - Scratch (kits)
D - Firmawagens
X - Diecast gemodifiëerd
Y - Aanhangwagen / oplegger

Schaal 1/87 -> 1/32
A10 - DAF
A20 - Andere Euromerken
A30 - MAN
A40 - Mercedes
A50 - Renault
A60 - Scania
A70 - Volvo
B 1 - USA Trucks

Alle Schalen
E - Special Painting
F - Personenwagens Euro
G - Personenwagens USA
H - Racewagens
I - Ralleywagens
J - Diorama's
K - Moto's
L - Hotrods, customcars en tuning

Inschrijven voor de wedstrijd doen jullie door een mailtje te sturen naar peterdhollander"at"skynet.be waarbij je de "at" vervangt door @ (ik wil Peter's email adres niet te grabbel gooien voor internetspambots, vandaar) met daarbij de vermelding van je naam, naam van de club, de categorie waarin je wil deelnemen alsook een omschrijving van je model. Wacht hier niet meer te lang mee!!

De praktische modaliteiten van de trip naar ginder: timing, vervoer, modellen, enz. zullen verder in deze thread geregeld worden.

Dus laat ik al maar beginnen met de eerste vraag: Wie gaat er nog mee en wanneer? Graag even bevestigen in deze thread zodat we een planning kunnen beginnen opstellen.

Last edited by Guido; 14-02-2008 at 23:35.
Reply With Quote