De cockpit heb ik weer uit elkaar gehaald aangezien ik referentiefoto's heb gezien waaruit hij helemaal uit carbon bestaat. Dan ook maar in carbon steken zeker? De decal is van renaissance. Dit werkje had ik toch wel zwaar onderschat omdat vele stukken apart moesten bekleed worden en ik de decal moest in stukjes aanbrengen. Veel set en sol moeten gebruiken en aangezien dit mijn 1ste keer was dat ik dit soort decals gebruikte , vind ik dat het nog aardig is gelukt. Op de foto kan je zien dat het nog niet helemaal droog is , maar ik wilde het toch al eens tonen.
Aan het motorblok ben ik begonnen met de bedrading. Deze was niet voorzien in de kit noch op het plan... Dus dook ik weer in mijn foto's om te zien wat mogelijk was op die schaal en vooral wat waar moest angesloten worden.
De banden heb ik volledig opgeschuurd met een dremel.
De bedrading die rechtop staat , moet worden aangesloten aan de box die op de monocoque komt. voor de opening waar de bedrading in komt , heb ik een kopspeld verhit en zo al draaiend gaatjes gemaakt. Hier en daar moet de motor nog wat aangestipt worden , maar dat is voor bij de montage.