Vandaag weer wat verder gedaan. Veel is er niet gebeurd aan de Yamaha zelf, heb meer de plannen bestudeerd om te weten hoe de kabeltjes lopen. Verder heb ik nog wat meer detail toegevoegd. De lelijke Tamiya-schroefjes in de wielen heb ik vervangen door Mish-Mash (heerlijk om dat woord ook eens te gebruiken

)
Omdat het gat in het Mish-Mash moertje niet groot genoeg was, heb ik het opgespannen in een bankschroefje en uitgeboord met een boortje van 2mm. Links op de foto het origineel en rechts het uitgeboorde exemplaar. Ik heb er een eurocent bijgelegd om de grootte weer te geven...
Dan heb ik natuurlijk ook het Tamiya-schroefje ook moeten wegwerken. Ik heb een slijpsteentje op de dremel gezet en hiermee het schroefje weggeschuurd gelijk met het plastic van de voorvork. Daarna het klein beetje kruis wat nog overbleeft dichtgeplamuurd, geschuurd en geschildert.
Dan het moertje nemen en op deze plaats vastmaken. Dit is wel nog een dryfit, maar zo moet het er ongeveer gaan uitzien. De binnenkant ga ik dan nog zwart maken om meer diepte te creeëren.
Natuurlijk moet dit aan de andere kant ook nog gebeuren.
Achteraan heb ik het kruis van de schroef gewoon weggeboord met een boortje van 2.5mm. Op de referentiefoto's is ook te zien dat er 'gewoon een gat' zit.

Dit moet nog tegoei geschilderd worden om ook weer die diepte te krijgen.
Dit was het weer.
Tom