View Single Post
Old 24-02-2008, 23:32
Fanza's Avatar
Fanza Fanza is offline
De Paddock Regular

Toyota Corolla WRC - Monte Carlo 00 - Bruno Thiry - Tamiya 1/24

Aangezien al mijn lopende projecten "on hold" of aan het uitdrogen zijn, heb ik dit uitgekozen om iets nieuws te starten. Bruno Thiry die schitterde in 2000 met de Corolla in de Monte Carlo met een mooie 5 eindplaatst als resultaat.

De tamiya doos Nr209 moet als basis dienen samen met de decals van Renaissance TK24/54 om deze livery te verwezelijken. kheb deze decals in den tijd veel te snel aangekocht want enkele maanden later had Hasegawa deze compleet "straight out the box" op de markt gebracht.

Voorlopig is dit de enige foto die ik heb terug gevonden als referentie. Is er wel ene die kan tellen (hij is gesigneerd )
Er zit bij de decals een groot carbon blad bij....kveronderstel dus dat dit veel gebruikt is geweest in het interieur. Voor mij is dit volledig nieuw en aangezien geen referenties te hebben daarvan zal ik het wel zien hoeveel en waarvoor ik dit zou kunnen gebruiken.

Moest er iemand zijn die mij kan helpen bij foto's van het interieur of van den auto zelf. Je weet waar je ze kan posten hé. Alvast bedankt

Grtz
Fanza
Reply With Quote