Ik heb me nog eens aan de tafel gezet, en dit is waar ik mee buitenkom:
2. De zetel kreeg een "overtrekje" met RangerInk. Dit fameuze poeder is werkelijk de vondst van het jaar geweest, als je het mij vraagt. Erg realistisch eens het goed aangebracht wordt! Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik 2 pogingen nodig had om tot het gewenste resultaat te komen: de eerste keer probeerde ik het op de manier "Nismo": met verdunde witte lijm dus. Ik denk dat het goedje te veel heb verdund, want er bleef niet veel van het spul op de zetel plakken. Ik heb alles er dan weer afgeborsteld, en het te bedekken deel van de zetel met mat zwarte verf beschilderd. Terwijl nog nat werd het poeder dan rijkelijk over de zetel verstrooid, et voilà. Nog wat lichtjes drybrushen met mat wit en klaar is kees.
Op de foto ziet het er wat grof uit, maar in werkelijkheid valt het héél goed mee, al zeg ik het zelf.
2. Het dashboard werd geschilderd, en de 2 decals voor de centrale klok met vooral de snelheidsmeter en wat verklikkers, en de additionele toerenteller aan de stuurkolom werden aangebracht.
Alles werd dan nog eens gedryfit. Let ook op de 3 knopjes op de middenconsole achter de versnellingspook. Eén en ander ziet er zo uit: