View Single Post
Old 20-03-2008, 23:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

In de Belcar thread gelezen dat Rudolph Racing kiest voor de Dutch Supercar Challenge i.p.v. de Belcar. Niks mis mee, maar het aantal fouten op de website van Rudolph is niet te tellen. Simpele taalfoutjes maar ook blunders!

Quote:
Komend jaar zal de rode Rudolph Viper weer over de Europese ????denderen!! Uitkomend in het door Dick van Elk georganiseerde DSC zal de Rudolph crew weer een gooi doen naar een top drie klassering in de GT klasse. “Het heeft enige tijd geduurd voordat we een beslissing konden maken over het te rijden kampioenschap in 2008” meldt een opgetogen Roger Grouwels, In eerste instantie werd er, om reden van de hoofdsponsor “RUDOLPH”, gekeken naar een van de Belgische kampioenschappen. Het Waalse BTSC of Vlaamse BELCAR kampioenschap. Bij de laatst genoemde is er een verplichte rijderswissel.

Het RUDOLPH team ging op zoek ging naar een geschikte vervanger van Rene Wijnen (deze was overgestapt naar Carworld Racing) dit bleek geen makkelijke opgave. Na een aantal gesprekken, dat niet de verwachte kandidaat opleverde, ging het team zoeken naar andere opties. Er bleven na het BELCAR kampioenschap 2 opties over namelijk de DSC of het Belgische BTSC. De kalender van het laatst genoemde kampioenschap kwam echter ongunstig uit in de agenda van Roger Grouwels waardoor er besloten werd om de vierde plek in het afgelopen seizoen te verbeteren. Roger zal hier vooralsnog nog alleen de viper besturen…

Team chef Ronald Hessels hierover; “Wij zijn blij dat de kogel door de kerk is en de voorbereidingen, die toch al in gang waren gezet meteen aan het eind van vorig seizoen, richting “The Dutch”gestuurd konden worden. Vorig jaar is prima bevallen ondanks meerdere uitvallers waarmee het kampioenschap verloren ging. Met een zestal podia werd het potentieel van de viper onder beheer van het Limburgse team getoond. Ook komend seizoen willen we onze Rudolph neus aan de kop van het veld laten zien, echter zal dit geen makkelijke opgaaf zijn als we kijken naar het voorlopige startveld in de GT klasse”.

Hoofd techniek Marwin Moonen over de terugkeer in de DSC “ook ik ben blij met de terug keer, de auto heeft vorig ???? ons maar een keer in de steek gelaten (Champ Car Assen) waardoor de betrouwbaarheid van de Dodge weer naar bovenkwam. Momenteel is het team hard aan het werk om de viper test klaar te verkrijgen, de eerste rol out zal eind maart plaats vinden”

Om de fans van de autosport op de hoogte te houden zullen er van de vorderingen rapportages worden geplaatst op de site.

see you in Nurburgring
In vet de dingetjes die mijn inziens niet correct zijn Echter de grootste misser vind ik dat ze overwogen hebben om met een Viper deel te nemen aan het BTSC (is dat het Belgian Touring Safety Cars ofzo?). Dan heb je mijn inziens toch bepaalde elementaire zaken gemist. Althans, uit dit stukje begrijp ik dat zo.............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.