View Single Post
  #15  
Old 08-04-2008, 22:25
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Inclusief alle gastwagens gaan we van start met 30 wagens (ter info: 37 stuks in 2007).
Heb ik teveel tijd? Nee, ik kom op dit moment enkele uren per dag chronisch tekort maar enkele avonden per week wil ik toch een paar uurtjes ouderwets "autosport jagen" op het net Dit ter ontspanning

In een andere thread heb ik melding gemaakt dat er mijn inziens weinig tot geen progressie is gemaakt tussen Belcar '07 en BGTC '08. Uiteraard kreeg ik de wind van voren, niks mis mee.......zonder weerstand is er niets aan. Je krijgt dan wel het stempel negatief mee maar dat is dan te wijten aan de beperkte en wellicht bekrompen visie van de desbetreffende schrijver. Het zit niet in mijn karakter om negatief te zijn, aantoonbaar via diverse testjes Wat ik wel ben? Een realist, en dat kan vaak negatief overkomen bij bepaalde mensen terwijl dat niet terecht is.

Zoals het er nu naar uitziet hebben we minder deelnemers dan in 2007. Let wel, dat hoeft niet perse een achteruitgang te betekenen! Als de kwaliteit harder stijgt dan de daling van de kwantiteit dan ga je alsnog vooruit. Het is ook niet meer dan logisch dat we dit jaar minder deelnemers zien in D2 en D3 gezien de uitfasering van het oude rollende materieel. Enkele groeien door naar D1 en enkele stoppen ermee.

In de vele uurtjes file-rijden op dit moment heb ik tijd genoeg om te denken met mijn beperkte vermogens Dus aantallen, wegingsfactoren en excel ........en je hebt weer 15 minuten van je vrije tijd opgesnoept

In een redelijk simpel rekenmodel kun je een bepaalde waarde hangen aan de Belcar First Race '07 en de Belgian Race Kick-Off '08. Zoals het er nu uitziet hebben we een performance drop van +/- 14% te pakken. Als je puur naar deelnemers zou kijken is de daling bijna 20% maar dat is mij te simpel. Dus ja, kwalitatief is het iets beter dan in 2007 maar niet voldoende om het verlies aan kwantiteit op te vangen.

"Hardere" cijfers na het weekend Op naar een spannende koers!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote