View Single Post
Old 23-06-2008, 15:26
HF_INTEGRALE's Avatar
HF_INTEGRALE HF_INTEGRALE is offline
De Paddock Regular

eXtra Modelbouwmeeting 31/10/2008

Hallo allemaal,

Zoals reeds aangehaald in een andere Thread zal er een extra modelbouwmeeting georganiseerd worden op vrijdag 31/10/2008.
Ik heb dus een zaal(tje) gevonden : 'Den Hop', Gemeenteplein 12A in 1730 Asse, vanaf 19:30h.
Dit is voor veel Westvlamingen al een stuk dichter dan Zolder, en voor de Oostvlamingen 'a piece of cake'. Ik denk ook dat dit voor veel mensen uit het (noord)oosten van het land een haalbare kaart is.

Dit zaaltje wordt gratis ter beschikking gesteld in de veronderstelling dat er natuurlijk ook iets 'geconsumeerd' wordt. ('k Denk dat dit wel geen problemen zal geven). Capaciteit : ongeveer 35-45 personen.

Kwestie van alles zo vlotjes mogelijk te laten verlopen, vragen we aan iedereen, die graag aanwezig zou willen zijn, om dit via deze thread door te geven.
Alles kan hier dan ook netjes gevolgd worden door Dominique, die deze avond ook de hamer zal hanteren.

Op deze manier kunnen bvb. ook mensen uit dezelfde regio/streek afspreken om misschien te carpoolen ?

Dominique, Guido en Sennake hebben reeds hun aanwezigheid bevestigd.
Bij deze bevestig ik dus ook de mijne !

Laten we er samen een succes van maken !

Regards,
555

Edit by Dominique: uiteindelijke locatie aangepast om misverstanden te voorkomen.

Last edited by Dominique; 28-10-2008 at 12:06.
Reply With Quote