En hier volgt een post van 03-08.
Ook hier zijn weer een paar vorderingen te melden.
De gaatjes aan de onderzijde werden opgevuld met wat styrene waarna er opnieuw wat primer overheen werd gespoten.
Na een nachtje drogen heb ik er vandaag dan 2 lagen zijde-glans-zwart (TS-29) overheen gespoten.
En zo staat het chassis nu te drogen.
De kleine extra spoiler kreeg gisteren eerst een laagje witte primer en daarna een laagje oranje. Vanmiddag keek ik eerst de spoiler eens na voor ik de 2de laag wou spuiten en wat bleek, er was nog wat lijm te zien waar het dunne lipje was aangebracht. Dus die hele spoiler dan maar terug glad geschuurd, ontvet en opnieuw begonnen met primer en na een aantal uurtjes eerst een nevellaagje en iets daarna een iets dikkere laag oranje overheen gespoten.
Na een dagje drogen komt er morgen ( allé vandaag ) misschien nog een laagje overheen.
Hier staat hij uit te drogen.
Ook de brandblusser heeft nog een 2de laag rood over zich heen gekregen.
Ondertussen was het hier beginnen regenen en kwam Jr binnen met de vraag wanneer ik hem eindelijk nog eens ging verder helpen met zijne 350Z. Zodoende heb ik deze dan maar voorlopig gelaten voor wat het was en Jr maar geholpen, maar daarover meer in zijne thread, als hij hem nog terugvindt tenminste.