View Single Post
Old 05-09-2008, 21:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey View Post
Ze hebben groot gelijk. Als er iemand in uw living op u staat te schelden smijt je die ook buiten!
Het klopt dat je zelf bepaald wat er gezegd mag worden in uw living! Echter, dan bepaal ik wel zelf wie ik toegang verschaf tot mijn living Een internetpagina met gastenboek heeft een openbaar karakter. Dat is geen gesloten iets.

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey View Post
De negatieve reacties die ik gezien heb waren over het feit dat de site niet in het frans was.
Die heb ik ook gezien en die mogen ook verwijderd worden, geen discussie over mogelijk. In Vlaanderen zijn de pagina's NL en EN, en bij de Walen is het FR en EN. Fact of life.

Wat me wel stoort is dat ze berichten verwijderen die negatief zijn over de race of mensen die op wat voor manier dan ook betrokken zijn bij SRO. De boel gaat naar de klote en ik mag daar niks over zeggen? Die mening mag je hebben maar hou er dan ook rekening mee dat ik een tandje bijschakel! Ikzelf heb geen reacties op dat gastenboek maar vond het geen al te strakke actie van de ""redactie"
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote