View Single Post
Old 07-09-2008, 19:51
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Peugeot 206 WRC - 2003 - Condroz Rally - Loix - Tamiya - 1/24

Zo, nu de Prelude klaar is, tijd om eens wat anders te gaan doen. Een rally auto, dat hebben we al lang niet meer gemaakt...

Bon, welke dan? Een 206 WRC'tje dan maar, die hebben we hier nog niet gehad... Of toch wel? Vraag is natuurlijk welke versie, want er zijn zoveel verschillende decals beschikbaar. Ik ga voorlopig niets zeggen, buiten dan dat de versie die ik ga maken al minstens 1 of 2 keer hier op De Paddock gebouwd geweest is. Voor de rest moeten jullie maar afwachten welke het wordt. Slimmeriken en 'searchers' zullen het misschien wel eerder kunnen raden.

In ieder geval, voici de'n eerste foto.

Niet veel bijzonders. De gietnaden weggeschuurd, de paneellijnen uitgekrast, de gaatjes geboord voor de antenne en de snelsluitingen én, dit is wel niet standaard, de voorste kapjes voor de verstralers in de bumpers herkrast. 't is nog niet optimaal, maar goed, we zitten ook nog maar in het stadium van de primer.

Het zou best wel eens kunnen dat ik over dit model een boekje ga schrijven, dus als er iets minder updates komen dan gewoonlijk, please excuse me.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	peugeot_206_wrc_01.jpg
Views:	1475
Size:	164.9 KB
ID:	11238  

Last edited by Guido; 07-09-2008 at 19:52.
Reply With Quote