Quote:
Originally Posted by GT2-R
De eerste kwalificatie afgelopen en nog steeds geen thread, dat moet een nieuw dieptepunt zijn.
|
Deze race moet voor SRO ook een dieptepunt zijn geweest. Slechts 22 deelnemers voor de race, dat is nog minder dan voor de 24 uur! Wie zei ook alweer dat we een dalende tendens zouden zien gedurende het jaar?
Als ik dan zie dat er zelfs een Z3 mag meedoen dan kan ik werkelijk niets meer serieus nemen van SRO BE. Zelfs in de good old Belcar mocht die wagen niet meer meedoen omdat zijn homologatie was verlopen. Niets ten nadele van de deelnemer met de Z3 maar je kunt dat zootje van SRO op deze manier toch niet recht in de ogen kijken zonder in een schaterlach uit te bartsen
Ja, ik ben nu de azijnpisser pur sang en de beste stuurman aan wal maar raceweekend op raceweekend krijgen mijn collega azijnpissers en ik gelijk dat het huidige GT3 concept in BE geen kans van slagen heeft.
Weinig reacties op depaddock.eu? Dat kan kloppen, volgens mij is niet veel meer over van de voormalige fanbase van de Belcar. De meesten hebben het schip verlaten bij het zinken van de Belcar tot de diepste krochten van de oceaan.