View Single Post
Old 25-09-2008, 13:57
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Even iets rechtzetten hier want ik word precies niet begrepen.Iedereen heeft hier kritiek op bgtc,maar de meeste gaan wel kijken natuurlijk om daarna hun ongenoegen te uiten.Bgtc is nieuw,nieuwe wagens en gaan wel degelijk snel.Als je de tijden van de gt3's vergelijkt met de oude belcar draaiden die zeker in de top mee.Dus snel zijn ze wel maar inderdaad spijtig van de sound.Nu even iets over de historics:Ik zie dat bij de dsmec de wagens die aan de top zijn minstens 6 jaar zijn.De cups,ultima enz zijn toch op leeftijd maar deze gaan nog wel vooruit.Daarbij zijn er dan nog Golfkes,Meganes,bmw's van meer als tien jaar oud.Och ja de Alfa van Guntha nog vergeten.Volgend jaar zijn deze wagens net als wij weer een jaartje ouder hé dus vernieuwend zijn deze reeksen niet.Maar vergis je niet ze hebben wel recht van bestaan EN ik ga er ook nog naar kijken hoor.
Bij de btcs waren er wagens die trager reden dan de funcup sorry maar dan liever de bgtc hoor.
En heren elk jaar ga ik verschillende keren live naar de f1 dus dat volg ik inderdaad ook.
Zijn misschien wel 6 jaar oud maar rijden ook belcar tijden, + word ook nog aan ontwikkelt. Als dit niet werd gedaan mocht derdeale al stoppen want de ultima maakte veel te veel lawaai. Nieuw uitlaatsysteem ontwikkelt zonder al te veel pk te verliezen.

Over vernieuwing heb je inderdaad een puntje, maar ik zie teams niet om de 2 jaar een andere auto kopen. Op 2 jaar ken je de nieuwe auto nog niet helemaal dus heeft het niet echt zin om al een andere te kopen. Financieel ook niet mogelijk.

Ohja omdat je hem zelf aanhaalt. Ons body mag wel tien jaar oud zijn, de motor heeft maar +-10 racen gedaan dus nog gloednieuw(is er in later pas ingelegd samen met andere versnellingsbak)
Dit geld ook voor andere golfjes en megane.

(sorry voor oftopic, misschien topicje maken hierover kunnen we beetje verder discussiëren)

Last edited by guntha; 25-09-2008 at 14:03.
Reply With Quote