View Single Post
Old 28-09-2008, 19:37
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by smiley View Post
wel opvallend dat alonso net voor de crash was binnengekomen, en zo de race wist te winnen.. of te wel veel geluk, of tewel een slim spelletje
Ah ja, master-tacticus Briatore die Alonso snel laat pitten om vervolgens Piquet Jr de opdracht meegeeft te crashen, maar dan wel zo dat er zeker een SC aan te pas komt... Slim planneke!

Trouwens, over die crash: het is inderdaad zo dat de SC-procedure 't een en 't ander dooreen geschud heeft, maar als Ferrari zichzelf promoveert tot het team met de meest belachelijke pitstop aller tijden heeft geen enkele concurrent hier de hand in dacht ik; dat hebben ze helemaal alleen "gepresteerd". Enfin, dat vind ik ervan eh, want de FIA kennende zou het zelfs nog kunnen dat ze Hamilton zijn punten afpakken om weet ik welke reden dan ook...

Voor de rest ben ik echt blij dat Alonso nog eens een koers kon winnen en dat Williams ook nog eens op het podium stond. En wat het WK betreft: als Hamilton vanaf nu zich elke koers concentreert op de 2e plaats mag Massa in feite alles nog winnen en wordt Hamilton toch wereldkampioen. Maar dat is dan in de veronderstelling dat geen van beide kemphanen uitvalt natuurlijk... Maw: het kampioenschap blijft nog spannend!

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 28-09-2008 at 19:37.
Reply With Quote