View Single Post
Old 30-09-2008, 23:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Jeroen Bleekemolen: "De Ferrari als eerste klaar"
Uitgegeven door Bas Kaligis 30 september 2008 11:32 - Print artikel

http://www.racexpress.nl/index.php?n...ikel&nid=12618
Hmmmmmm, die uitspraak van de Bleek lees ik nergens terug in dat stukje van Bassie.

Of de uitspraak nu van de Bleek is of een creatief iets van die Kaligis maakt me niet uit. Heel simpel, hadden jullie iets anders vewacht? Team NL heeft uiteraard als eerste zijn nieuwe wagen. Zal ik het al verklappen? Team NL zal wss de snelste zijn in de trainingen! Nog meer verklappen? Als het ff meezit en de Bleek geen foutjes maakt dan gaat Team NL op Zandvoort winnen

Check de afgelopen 3 jaar maar eens. Indien er een wedstrijd in een land is geweest waar een A1GP team van afkomstig is dan kun je gerust stellen dat het desbetreffende team het net even iets beter doet dan in de andere wedstrijden

Is dat erg? Nee, het is "selling the show"
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.