Tijd om ook nog eens wat te laten zien. Na het afwerken van The King (op de bandendecals na dan) ben ik gestart met twee Corolla's die ik op ebay gekocht had. De ene is van Hasegawa, de andere van Tamiya en daar zit dus duidelijk verschil in. Dat zul je wel zien als je beide threads gaat vergelijken... Beide waren al deels begonnen. Bij deze was enkel de body al gespoten dus dat viel nog mee...
In deze kit heb je dus de prima decals van Aghini's Essowagen. Er zaten ook decals bij om er een andere wagen van te maken (Lundgaard) maar die gebruik ik dus voor de andere kit. Nog in deze kit: de PE-onderdelen en gordeltjes... Ik ga me dus lekker amuseren.
Deze kit wordt zoveel mogelijk OOTB (of OOB) gebouwd. Weinig extra toevoegingen. De bedoeling is vooral om mijn quotum wat op te krikken want zoveel heb ik nog niet afgewerkt dit jaar en we zijn toch al oktober. Over een grote twee weken is er dan een weekje herfstvakantie en dan hoop ik om die andere 7 kits eens aan te pakken... Maar nu eerst deze bouwen zonder gedoe...
Even een foto van de boxart zodat je weet waar het over gaat...
Voila, de eerste update komt straks. Ik ben er al twee weken mee bezig dus er valt wat te zien... Nu eerst gaan minivoetballen. De match is tegen de vorige directeur van mijn vrouwke, het zal weer vonken geven...