View Single Post
Old 23-10-2008, 18:15
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Ik heb dus die poeder niet meer aangekocht nadat ik die spuitbus van Gulfie kon kopen. Nogmaals bedankt ik ben supertevreden !! Bij deze laat ik het poeder er nog wel op. Alles zit al goed vast en ik krijg het er niet meer deftig af, vrees ik. Dan maar zo...

Ook hier kon ik gisteren een stapje voorwaarts maken, maar het ging met horten en stoten. En ik ben verre van content. De body kon enkele malen bijna vliegen. Die raamrubbers gingen echt niet. Eerst netjes afgeplakt en toch kroop het er langs alle kanten onder of ging het weer mee als ik de tape erafhaalde. Oorzaak is eenvoudig: de verf is te oud geworden en oplengen helpt onvoldoende... Dan maar met de vrije hand de schade proberen bij te werken en uiteindelijk de bestuurderszijde volledg met de vrije hand. Iets wat ik vanaf nu meer zal doen weer aangezien ik nog geen last heb van beven. Ook al zongen ze het maandag anders: "lang zal ie beven..."

Het afplakken gaf dan ook nog eens schade aan de decals. Door het afsnijden van de tape zat ik dus op één plaatsje toch door de blanke lak die meekwam bij het verwijderen van de tape. Ook de decal besloot mee te gaan in de ontsnapping en lap dan had je dit...

Gelukkig heb ik nog zo'n tweede decalvel liggen uit een andere doos en kon ik alles oplappen.

Zoals je ziet zijn de rubbers niet 100% strak maar de fouten vallen meer op met de macrofunctie dan op het blote oog...

...
Reply With Quote