Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Ben dit jaar spijtig genoeg niet naar Spa geweest toen er de Open GT was maar zijn er misschien sommige andere paddockers wel geweest en hoe waren de bevindingen?? Heb er alvast niets hier van terug gevonden opt forum.
|
Was er aanwezig en maar heb echter slechts met een half oog de GT gevolgd toen. Mijn eerste indruk was : noisy bunch.... een uur lang met geknetter van V12's in uw oren lopen. Heel wat gerennomeerde piloten die echter altijd gekoppeld zijn aan een "gentleman". Een beetje meer variatie had gemogen want het is 50/50 Porsches en Ferrari's met hier en daar een rare vogel ertussen zoals die Sunred.
Heb dit jaar al een overdosis GT gehad met British GT, FIA GT, LMES, Belgian GT ... smijt daar nog wat Britcar en BTCS tussen... voor een openwheeler zoals ik zijn dat heel veel auto's met "gesloten dak". De International GT was me een beetje "meer van hetzelfde" maar ik kan begrijpen dat deze concepten aanslaan en dat er een schare fanaten is die dit wel lusten. Waarom dus ook niet. En als je eens een oude glorie wil zien uit een ver F1 verleden zoals Montermini of Caffi, zijn dit natuurlijk de series die je moet bezoeken.
Enkele prentjes :